Always One More Try!

۸۸۲۶۰۰۱۶ - ۰۲۱

​​​​​​​​​​​​​​idea@algocom.net

تهران، بلوار مرزداران

فروشگاه تجهیزات مخابراتی

شرکت خوارزم ارتباط خاورمیانه

۰
EN

​شرایط گارانتی 

warranty terms

شرایط گارانتی​​​​​​​
هرچه شرایط گارانتی و خدمات بهتر باشد نگاه مشتری با اعتماد بیشتری همراه خواهد بود
طی این شرایط ضمن اینکه خریدار همواره با اطمینان بیشتری به سمت خرید محصولات دارای گارانتی این شرکت می رود، به اعتبار این اطمینان، rfshop همواره سعی می کند که کیفیت خدمات پس از فروش خود را افزایش دهد . رضایت مشتریان در بازارهای رقابتی امروز، به عنوان اصلی ترین عامل جهت بقا در بازار می باشد.

لازم به ذکر است محصولات rfshop دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش پنج ساله می باشند .

نکات ضروری قبل از مراجعه به خدمات پس از فروش:

لطفا فاکتور مربوط به خرید دستگاه خود را (شامل شماره سریال دستگاه، تاریخ خرید و مهر فروشگاه) تا پایان مدت گارانتی نگهداری نمایید تا در صورت نیاز به مرکز خدمات پس از فروش ارائه نمایید.

محصولاتی که تاریخ شروع و پایان گارانتی آن روی جعبه ذکر شده، ملاک ارائه خدمات پس از فروش می باشد. لذا ارائه جعبه به همراه تاریخ مندرج برروی آن الزامی می باشد.


در صورتی که جنس ارسالی برای شما در طول مدت گارانتی ذکر شده در سایت با مشکل مواجه شد و به درستی کار نکرد  حتما مراحل زیر را دنبال کنید:
 
ابتدا با شماره تماس های فروشگاه تماس گرفته و مشکل محصول خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا راهنمایی شوید.
لطفا به محض آن که متوجه شدید محصول شما دچار مشکل شده است با ما تماس بگیرید و از باز کردن خود سرانه و تعمیر آن حتماً خودداری فرمایید.
مرحله بعد ارسال محصول به آدرس پستی فروشگاه است. لطفا حتما محصول خود را به همراه بسته بندی اصلی و تمامی لوازم جانبی آن برای ما ارسال نمایید.
حتما قبل از ارسال محصول معیوب با ما هماهنگی های لازم را انجام داده و سپس بسته را با یکی از روش های ارسالی مثل : پیک، پست یا تیپاکس برای ما ارسال نمایید.
کلیه محصولات در صورتی که دچار مشکل و سوء عملکرد از کارخانه باشد به صورت رایگان ظرف مدت گارانتی درج شده در سایت تعمیر یا تعویض خواهند شد و اگر تاریخ گارانتی گذشته باشد هزینه تعمیر قطعات و لوازم جانبی با شما می باشد.
در صورتی که محصول شما در طول مدت گارانتی با مشکل مواجه شد و شامل شرایط گارانتی نمی شد. محصول شما توسط تعمیرکاران مجموعه تعمیر خواهد شد و یا در صورت نیاز و تایید شما محصول معیوب برای شرکت اصلی ارسال خواهد شد. توجه داشته باشید هزینه حمل و نقل و تعمیر محصول از قبل به شما اطلاع داده می شود.

شرایط پذیرش محصولات برای تعمیر به شرح زیر است :
·        عدم وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل مشاهده در کالا
·        عدم وجود خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گردوغبار ، تغییر در قطعات ، قطع  و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه ،صدمات حین عمل, بکارگیری آداپتورهای متفرقه ،استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج  در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نمی باشد.
·        موجود بودن کارت گارانتی و عدم دستخوردگی اعداد و حروف نوشته شده در قسمت سریال و پین
 
 
 
 
 


رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش